Szampańska zabawa

5... 4... 3...2... 1... JEEEST!!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Państwa zdrowie! I sukcesów życzę i spełnienia marzeń. Ja swoje spełnić mam zamiar sama. Nadęta i chełpliwa gówniara - mina Sione nie pozostawia złudzeń co do jego zdania na temat Helenki.


Tak się cieszę, że Cię spotkałam. Jestem pewna, że w nadchodzącym roku zostaniemy przyjaciółkami. 


Masz rację. Od razu jak Cię zobaczyłam, pomyślałam, że jesteś pokrewną duszą. Będziemy cudownie się bawić razem. Za przyjaźń między nami - najwspanialszymi dziewczynami w Wierzbowej Zatoczce


Wszystkiego Najlepszego Szymonie. Nawzajem Szymonie


Po toastach czas na szampańską zabawę do białego rana. Nawet Szymon bawił się z innymi ludźmi, a nie z wirtualnymi bytami.





Dziewczyny poszły potańczyć. Jednak pomimo wołania Panowie nie dołączyli. Panie musiały tańczyć solo.


Pewnie mieli ciekawsze zajęcia




Komentarze